1 Max inlägg

Precis! Sitter på max och väntar på Jessica som slutar om ca en halvtimme, ska sova hos henne idag :) I skolan hade vi bara naturkunskap och vi pysslade med kosmologi. Jag var sjuk förra veckan när vi hade det så jag började på det idag, men jag tror jag jobbade förbi typ alla ändå idag ^^ Lite musik så klarar jag allt hahah. ( I LOVE MUSIK )

Jag tror jag har tröttnat på att blogga lite granna. Någon som tycker att jag ska fortsätta? :)



Ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

BLOGGA MERA SÖTNOOS :D

SEn ska du fixa design åt mig så börjar jag blogga mera (a)

hihi.



Du är världsbäst! Det vet du va? :) <3

2009-10-14 @ 20:36:56
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: ekan

gör som du vill :P ingen läser ändå, alla kollar bara bilderna ;)

2009-10-16 @ 13:00:16
Postat av: Anonym

härlig header! :)

2009-10-31 @ 18:05:14
URL: http://bitchezofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin