Windows 7

Hejsan Hoppsan alla söta muppar, hehe. Sitter vaken tidigt på morgonen som vanligt nu mera. Har väldigt svårt för att sova ut på helgerna nu för tiden, rätt drygt faktist. Här sitter då jag och skriver lite, medans Jessica ser ut att ha det så skönt bland drömmarnas värld i sängen :)

Igår tröttnade jag på all oordning och oreda på datorn, så jag bestämde mig för att formatera skiten. Men istället för att proppa i Vista som vanligt så kollade jag upp "nya" Windows 7 som finns att tanka en RC på @ microsoft.
Till slut bestämde jag mig för att pröva, så jag laddade ner och installerade.
KANON -  Var min första tanke, och det är den fortfarande. Jag gillar Win 7 starkt och jag tror att detta är ett operativsystem måånga stora och starka kliv förbi  både Vista och XP.

Nej nu ska ni inte behöva läsa massa tråkigt it skit längre, nu ska jag leta upp något skojigt onlinespel att fippla lite med tills det är dags att väcka älskling.

Ha det fint där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin