Stooor säng

Min nya säng är verkligen hur härlig, stor och mysig som helst! Man sover så gott, ligger så skönt i den och den är så mysigt härlig! Stort täcke som fan har jag också :D

Nu när jag har klivit upp ur sängen sitter jag här och kollar runt lite på lite bloggar och bilddagboken o.s.v. Igår blev det film + goff :) Vi såg på Wallander - Cellisten. Den var väl helt okej, inte dålig men inte heller så värst bra. Men gillar man Wallander är den helt klart sebar.

Nu ska jag gå och väcka Jessica så man får nån frukost i magen. Sen efter frukosten har jag inte en aning om vad vi ska hitta på, någon som har nått eller några förslag tro?

Ha en fortsatt bra morgon (förmiddag) så hörs vi senare.


hihihihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin