Magsjuk?

Guuuud va trevligt att kräkas så fort man går upp en sån här dag.. En skön och lugn dag i skolan, träffa älskling efteråt och åka hem till hennes underbara lilla stuga i bjk :), ha en härlig kväll med henne och imorgon skulle vi till min farmor och träffa släkten som kan vara lite skojs ibland..

Kan nog inte träffa Jessica idag iallafall, fast kanske om hon kan komma hit ikväll om jag mår mycket bättre. Men jag tänkte inte ringa och väcka henne för det nu, hon har sovmorgon så hon ligger nog och sover så skönt där hemma :)

Ni får gärna höra av er på mobilen eller skriva på msn under dagen, kommer troligtvis ha dö-trist här hemma.


JAG HATAR ATT VARA SJUK



Ha det så kul i skolan alla, och till alla er sjuka där hemma, KRYA PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Jessica

min lilla stuga va? haha :p

2009-09-18 @ 12:13:10
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin