Jag har en underbar flickvän!

Jessica vet hur man gör sin pojkvän glad kan jag lova! När jag sprang och öppnade dörren när hon kom så möttes jag av ett kort avbrott i all min uppspelthet, nått var annorlunda, hon hade färgat håret. Fiiint som sjutton var det, men gud så överraskad jag blev ^^    Sen när jag välkomnade henne så visade hon en hel kasse med godsaker hon hade med sig till sin sjuka pojkvän, jag blir så glad bara jag tänker på hur härlig hon är mot mig :D

Till alla killar där ute, skaffa er en flickvän, jag lovar du kommer inte ångra dig. Att träffa Jessica var det bästa som har hänt mig i hela mitt liv och kommer föralltid att vara också det är jag helt säker på. Jag älskar dig Jessica Holmgren så himla mycket :) <3

Nu ska jag vara lite social med Jessica istället för att sitta här hela kvällen, kanske kommer upp ett inlägg eller två senare ikväll :)


CIAAO SÅ LÄNGE ALLES

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gullälskling då :D

Du är bäst<3

2009-09-19 @ 19:50:51
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin