Goder morgon!

SHASHAA *blinkbliink*. Nej men godmorgon alla glada läsare. Kom i säng väldigt sent igår faktist, fastnade vid datorn gjorde jag. Idag har jag vaknat till liv, käkat lite frukost och suttit mig här. Familjen ska iväg på nått i stil med släktträff idag, hos min farmor och farfar. Men det hoppar jag för jag känner mig inte riktigt hundra. Mår i alla fall bättre idag, ska vila mig idag så hoppas jag att Jessica kan komma hit till mig ikväll! Då blir jag glad! :D

Usch jag saknar min flickvän så mycket, hoppas verkligen hon kan komma ikväll så jag får träffa henne! Det är hon som gör mitt lev värt att leva, hon som får mig glad och gör mig alldeles varm inombords :) <3

Nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, TIPS?


Hörs senare under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh älskling då <3

hoppas också jag kan komma ikväll!!

2009-09-19 @ 13:22:22
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin