Gästinlägg!

Blir ett gästinlägg från flickvännen Jessica ikväll :)
Eftersom Jakob inte mår så bra så får jag skriva lite åt honom så ni inte tror att han glömmer bort er ;)
När jag först kom hit så mådde han absolut inte bra men nu mår han lite bättre, det märks!

Jakob har frysit en massa så jag har värmt honom sen somnade han äntligen, han var så trött stackarn :( Och medans han sov så data nördade jag mig lite ;)  Sen väckte jag honom och då blev han lite ledsen över att han hade missat lite av Mythbusters så förlåt älskling :(  Men tyckte verkligen att du behövde sova lite.  Sen har vi fikat lite han fick i sig lite kräm först det var bra det.  Sen drack vi saft och åt wienerbröd (stavning?) eller vad det heter som jag hade med mig ;)  Och nu ligger han och kollar på One Way Out som han tycker är bra medans jag tyckjer det bara är lite sådär bra :p

Blir några frågor nu som ni gärna kan besvara så blir Jakob glad :)

Vad brukar ni kolla på för program på tv:n?
Skulle nån annan vilja gästblogga?
Och nu borde alla kika in på den här bloggen som även Jakob gjort designen på ;)




Förresten vet ni väl att alla borde vara jävligt avundjuka på mig, Jessica! Eftersom JAG har världens bästa kille! Och jag älskar dig Jakob över allt annat! Du är bäst älskling och bara bara miiiiin ♥




Godnatt folket :D

Kommentarer
Postat av: Erika

jag tycker det låter som en toppen idé att se på den :)) ni kommer älska den!

2009-09-27 @ 22:34:55
URL: http://linaerikaivarsson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Så lite så :)

2009-09-27 @ 23:18:27
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin