Behöver din åsikt - just det, precis DU!

Om jag nu ska fortsätta blogga måste jag ju ha någonting att blogga om, eller hur?

Det hade jag tänkt att ni läsare delvis skulle få bestämma vad som jag ska skriva om. Ska jag bara fortsätta skriva på som jag har gjort, om allt möjligt (dock i liten skala än så länge), eller ska jag börja skriva om något specielt tema, någon speciell "veckohändelse" eller frågestunder eller något annat..

Gud vad jag babblar på, men jag vill verkligen höra vad just du tycker jag ska skriva om.

Nu tänkte jag spana in "Extrem Överlevnad" sedan försöka sova, men man vet aldrig om jag blir vaken.. Då är det inte omöjligt att det kommer upp ett inlägg till här.



Ha det bra och sov gott alla =)


Kommentarer
Postat av: carro hunter

vilken fin blogg, tycker det är gulligt när killar bloggar! titta gärna in hos mig :)

2009-09-17 @ 22:20:49
URL: http://carolinehunter.blogg.se/
Postat av: ekan

skriv om nåt bra :P typ hur livat skyttorp är på kvällen ;) eller hur ofta tågen kommer i tid på vinter :P

2009-09-17 @ 23:12:32
Postat av: Jessica

skriv om dina tankar eller just det du känner för ;)

2009-09-18 @ 12:14:32
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin