Nu är det klippt!

Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Var ner till gårn och snackade lite skit och köpte en trocadero, haha. Sen när jag kom hem så klippte morsan mig lite, vart inte riktigt som jag ville, men jag är väl van antar jag :p

Imorgon är det skolfoto i skolan, läskigt.. Jag ser alltid ut som ett jävla skämt (som vanligt) på det skiten. Men sen efter skolfotot slutar vi typ direkt (11 tiden) då ska jag ner på stan och träffa min underbara Jessica :) Vi ska gå runt och kolla runt lite, ta en lunch och sen åker vi hem till mig.

Dåligt med folk inne på min blogg idag, har folk tröttnat? Lägger jag upp dåliga inlägg? Någon som har en aning skriv en kommentar vetja, det skadar inte och det tar inte många sekunder av ditt liv.

Lägger troligtvis upp nått skojs ikväll, så håll ögonen öppna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror folk inte gillar att bara läsa texter, lägg in lite bilder också

2009-09-24 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin