Måndag morgon, härligt härligt..

Shaa shaaa bloggen *mhihihi* or not, haha. Då var det Måndag igen då. Fast jag tycker inte måndagar är så dryga som dom var förut, speciellt inte den här måndagen när det bara är TRE dagar. Fruuuukansvärt härligt med lite längre helg ska det bli i alla fall ;)

Sitter som sagt hemma hos Jessica. Jag datanördar mig och dricker saft och Jessica sminkar sig och så :) Igår hade vi jätte trevligt och härligt. En massage bjöd jag på också faktist!

Ikväll ska jag be morsan att klippa till mitt hår lite granna, man måste ju vara grann på skolfotot imorgon ;) Sen efter skolan imorgon ska jag nog ner på stan och kolla på någe i klädväg, om jag hittar nått kommer det upp här så oroa er inte :D

Nu orkar jag inte skriva mer..  "Lite" trött en Måndagsmorgon får man faktist vara, right? (a)


CIAAAAAO BL0GGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin