Kvällens Outfit (man lär ju göra som alla andra xD)

Haha ta vara på¨detta tillfälle, det kommer inte hända många gånger till jag kan nästan lova! :p Det verkar ju funka för andra så varför inte liksom ;D

Sitter hos Jessica nu. Vi fick skjuts av min pappa efter maten hem hit till henne, härligt värre att vara här :) Vi kom just in från en liten pratstund med Tessan. Nu ska vi data nörda oss lite sedan kolla på en film och mysa :D




Ajaa, iaf här kommer kvällen och förmodligen morgondagens kläder:



Förmodligen världens bästa kvalité på bilden.
  • Levis Jeans - Thun's.
  • Fred Perry T-shirt - Stadium.
  • Brun / blå tröja - hm. (jag vet att det inte ser ut att vara dom färgerna men bilden är som sagt dålig).
  • Sist och också minst faktist; Frank Dandy kallingar - Holmlunds.


Tack o adjö för mig. / Jakob.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska länka dig till min blogg ;D

2009-09-20 @ 21:23:51
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin