Kodar spel

Ja som rubriken lyder så kodar jag faktist ett spel. Fast på riiiiiiiiktig nybörjar nivå och det är ett text-baserat spel.
Spelet handlar än så om en person som lämnas ensam hemma och det är mycket kusligheter där.

Om intresse finns så kan jag lägga upp en beta (test version) här någon dag?

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Kollade lite på Idol som var väldigt bra ikväll, bra auditions ikväll! Dock så var det sista audition programmet så nu går det vidare till finaler osv, synd tycker jag då jag uppfattar det som så tjatigt.

Annars har jag inte gjort mycket alls, spelade lite css med gubbar haha :D

Ska fortsätta koda lite nu. Jar en anonym test-patient nu som jag ska höra lite med om vad den tycker om spelet hitills.

VI HÖRS IMORGON!

GODNATT BLOGGEN OCH ALLA LÄSARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin