HOPPSAN!

Nejmen titta så tokigt det kan bli, ett nytt inlägg i min blogg hör ju inte direkt till något man dagligen ser.
Känner att jag är av behov att skriva av mig vad jag har gjort om dagarna ibland. Oftast orkar jag inte, dels för att det är jobbigt, och dels för att det känns som om det aldrig är några som kollar min blogg hur mycket reklam jag än gör för den.. Men ska nog ge den en chans till, Jessica blir nog glad iaf ;) <3

Litet mini-inlägg om dagen

Idag skulle vi redovisa vårat projektarbete muntligt i form av Powerpoint-Presentation. Jag var en av de första som fick redovisa och det kändes rätt så bra faktist. Typ SÅÅ himla skönt att få skiten gjort ^^

Men GUD vad veckorna går fort nu för tiden då, Fredag imorn igen.. Hur härligt är inte det? :)
Imorn ska jag träffa Jessica och på Lördag ska vi nog till min farmor för att träffa släkten lite granna.

Hoppas att jag får några läsare nu bara, så fortsätter jag blogga så mycket jag orkar hinner och kan.


Hare fint!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra bra bra :D



Kanske du kan få bli min veckans blogg någon dag :D



puuuss<3

2009-09-17 @ 21:48:39
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: frida

va fan på tiden att du skrev nå!

nu blir jag och ernst glada! :D

2009-09-17 @ 21:54:12
Postat av: Jakob

Jessica: Det vore inte dumt att stå i rampljuset hihi ;) <3



Frida: vilken tur att jag kan glädja nån :)

2009-09-17 @ 21:57:29
URL: http://jakbobfyrkant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin